Bara för jag säger det.

Pratade precis länge i telefon.
Förlåt att jag blir som jag blir men du vet hur jag är.
Överreagerar alltid i början, sen lugnar de ner sig.
Jag vet att jag borde ringt när de hade lugnat sig, men nu gjorde jag inte de och vi blev smått ovänner.
Det som är så bra med dig är at vi blir vänner igen så snabbt :)

Tänkte hoppa i säng nu, känner att jag har en jobbig natt framför mig.
Täppt näsa, hosta och huvudvärk.
Borde läsa lite naturkunskap också, prov på fredag.

Godnatt, sov gott!
Puss och kram!

Nässpray, ipren och tonvis av papper

Jag har gått och dratt på mig en sån jäkla förkylning, ni kan inte fatta de.
Skulle egentligen skriva lite på ett skolarbete men kommer inte in på msn eller hotmail så de skiter nog sig. Har skickat de från skolan till mejlen..
Blir tokig på sånt!

Ikväll ska jag in till Landskrona och kolla fotboll,
lovade carlo de i lördes, sen blev matchen ju inställd och ska spelas idag iställe, så jag får väl ställa upp.
Jag ska ju trots allt få en födelsedagspresent av honom :)

Host, snörvel, stön, host igen.

Ååååh, måste fan komma in och få tag på mina stufs, annars blir de aldrig klart!!!!
SNÄLLA RARA MSN, FUNKA NUUUU!

Hej på mej

Hej på mej Idag hade jag inget att göra, så jag la mig på golvet och tog en bild ;)

Snöööstooorm

Jag och frida ska blåsa igång en ny storm som planeras att börja på måndag.
Så att alla tåg och bussar till helsingborg blir inställda.
Hahahahahahaha.
Då kommer inte vi till skolan :D

I helgen ska jag och charlie ut i snön och leka,
vi ska ockås tävla och se vem som får in flest megatuggummi i munnen
(har en känsla av att han kommer vinna)

Fisan har körkort! :D

Fia ringde vid två, "jag klara deeee!!!"
Blev himla glad för hennes skull.
Hon kom och hämtade mig i helsingborg vid tre, körde ut till ekeby till hennes pappa.
Hem igen, träning, möte sen till mcedonkan med fia, rola och hanna.
Kom hem för en halvtimme sen.

Fia kör mig till skolan imrogon :)

Lovielove

Alla hjärtans dag.

Fick ros och sådär av emma imorse, gull.

Ems är mitt enda hopp för tillfället, har ingen annan ju :P
(och även om jag haft de så hade du ändå betytt lika mycket för mig)
Vi gick ut och käkade och lite så efter skolan, mys!

Pappas födelsedag också ju, bror och morfar är här nu.
Har precis käkat tårta och så.

PUSS

Ni kan skratta om ni vill, håna oss, vi rör oss, ni står still!

Du är så jävla bra, för bra.
Det är därför jag gör som jag gör.

Det måste bli såhär.
Inga fler mysiga nätter i din säng,
inga fler 3-timmars telefonsamtal,
inga fler låtsas-slagsmål,
inga fler kuddkrig,
inga fler städdagar på ditt rum.

Jag kommer aldrig rädda livet på dig igen.

Du är värd att dö för, men mot gummi, glas och metall, betyder ett mirakel inget alls.

If I only could.

Har varit med rola och louise ikväll, satt på don pedro till elva typ.
Sen tog vi bussen ner till stan för att träffa fia.
Varit en trevlig kväll, men har tyvärr haft tankarna på nåt annat, dig.

Att du förmodligen inte är hemma än stör mig.

Where are we? What the hell is going on?

Jag måste våga nu!
Fast det kanske är bra för tillfället så kommer de alltid bli dåligt igen.
Jag mår inte bra, måste tänka på mig själv nu för en gångs skull.
Förlåt mig, det är inte dig det är fel på, det är mig!

Äh håll käften!

Maha, de har blitt lite av en tradition att säga så till varandra nu.

Tycker om dig fast jag säger att jag hatar dig ibland, det vet du om!
Men vissa dagar hatar jag nog dig faktiskt, eller är iaf väldigt himla döirriterad på dig.
Har lovat att jag ska bli mer som förr.
Och jag ska verkligen försöka, lovar jag så menar jag allvar!

Jag saknar min emma, fast vi träffades i skolan innan.
(det har blitt lite av en vana att ha dig vid min sida)

Jag behöver dig!

Benen bär inte längre min kropp, stå ut med mig, jag behöver dig! Den här känslan som jag har, är inte min. Den blev kvar, är den din? Den smakar som du. Det är tårar. Snälla du förlåt mig, jag glömde vem jag var. Snälla sluta lyssna, glöm allt jag sa, jag mår bra, du måste lämna mig ifred! Du hatar fantasier, du är bunden vid logik, tyst, var tyst, hör du? Det är nästan som musik. Så vackert, slutar andas, glömmer var jag är. Jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld. När jag faller, orkar du för två? När idag blir igår, kommer du att älska mig då? Håll ut, jag behöver dig! Det är något som är fel, men så känner jag jämt. Iskallt och menlöst. Det är bara minnen för livet och du tar allting för givet. Stanna hos mig, du är allt jag har. Jag gråter nu, släck mitt ljus. Då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår? Mitt land är ditt land, allt är fritt. Min dröm är din. Sänk mitt hjärta som en sten, ge mig en käftsmäll, jag är feg. Som om jag bryr mig! Ta ditt förnuft till fånga, gör ett försök. Jag fick chansen, du gav mig chansen, men nu är det försent. Du gör mig lugn. Du är nästan perfekt. Om jag förlorar dig, så förlorar jag synen. Om Jag förlorar dig, då har jag ingenting kvar. Förlåt mig men du är allt jag har!
RSS 2.0