påslakansnördar

Be mig om vad du vill, bara du inte ber mig och bädda.
Jag kan damsuga, diska, tvätta, u name it. Men jag hatar fan och bädda.
Speciellt nu, när smarthuvena som gör påslakan helt plötsligt efter typ 4638miljoner år, kommer på att de två hålen i översta konterna inte längre behövs?! I´ll tell u, DOM BEHÖVS VISST!!!

Underground

Det är faktiskt som emma säger. Jag är lite av en under-jorden-människa. Jag svarar inte ofta i min telefon och jag är varken inne på msn eller facebook. Så vad gör jag då? Inte mycket annat än nån annan, mer än att jag gillar att va ifred. Vill du mig något, skriv ett sms. Det svarar jag alltid på, för det kräver ingen kontakt. Haha jag verkar helt psyk nu men de e jag inte. Ska faktiskt med mina vänner och fika nu (det blev bestämt via sms)
RSS 2.0