Tura mekham

Idag när jag åkte hem från jobb (med 18.38 bussen) trött och sliten så kände jag mig faktiskt stolt.
Där satt jag och 4 andra personer, i samma buss, som någon annan körde.
Hade vi inte tagit 18.38 bussen hade vi förmodligen kört varsen bil och släppt ut 5 gånger mer avgaser.
Jag är rädd om naturen, och fast jag har körkort kommer jag fortsätta med mina tåg och bussar.
Förhoppningsvis släpper dom nån bil som får på luft eller vatten, då om nån gång kommer jag börja köra överallt

She's a maniac

Igår lärde jag mig hur man löser soduko och imorse gick jag in på pressbyrån fast besluten om att köpa en egen sodukotidnig. Så det gjorde jag. Jag kan inte längre klandra gamla (och unga för den delen) tanter och gubbar som sitter och löser korsord och soduko hela dagarna. För nu är jag likadan, jag har blivit lite av en soduko-nörd kan man nog säga.
Jag och älsklingen beställde resa igår btw. Så den 28/4 åker vi till Cypern. Jag hoppas där är varmt så man kan bli lite solbränd. Det är mest därför jag ogillar vintern, för man blir så vit och ful. Och om man inte vill vara vit och ful så blir man både fattig och får cancer av att sola solarium. Ändå gör man det. Människan är en dum varelse!
RSS 2.0