Jag var nere men uppe på fem!

Idag är en bra dag.
In fact, alla dagar är numera bra dagar!

Jag kände just precis nu att jag mår så in i helsikes bra.
Sitter på balkongen med en filt och min dator.
Digitalklockan står på 00.32, 17 grader.
Håkan spelas i högtalarna och jag njuter.
Min iphone uppdateras, och jag hoppas det kan hjälpa.
Min bebis går lite trögt, hänger sig då och då.
Men jag försöker så gott jag kan att inte tappa den,
och att putsa den när den är skitig.

Det är lite kallt i blåsten,
men det är skönt att känna att man lever,
och att man än lyckliiiiiig!

PUSS!

Karnevalshelg!

Tänkte bara berätta att min karnevalshelg har varit heeelt fantastisk!
Mycket bra, bästa på länge faktiskt!

Har börjat kolla på one tree hill efter många års tjat,
aldrig sett ett avsnitt förr men nu är jag som besatt..
Har även börjat deffa, lagom såhär när halva sommaren har gått va!?
Åkte en mil rolerblades precis, och nu blir det middag.
På menyn står tonfisk, majs och gurka.
(kräsen med sallad och sånt som ni vet :P)
Men jag satsar på att va i form till september,
då vi förhoppningsvis flyttar :D

Puss och kram
btw, jag har en ny blivande man :)

Sommarkänslor

Kom nyss hem från matilda,
har suttit och berättat spökhistorier,
om saker som hänt och så.
Inatt var jag ärligt talat rädd hemma hos ellan,
jag kan nästan svära på att det var ett spöke.
Nu sitter jag här för mig själv och har hicka.
Förövrigt är jag täppt i näsan, har hosta och ont i halsen.
När ska detta elendet ta slut!?

Men lika glad är jag för det,
har underbara vänner, familj, och en fin SOMMAR!
Tycker bara inte att tiden räcker till,
vill så gärna umgås mer, och hinna mer, men det går liksom inte.
Vi har börjat bli kärringar,
går upp tidigt på morgnarna, dricker kaffe,
åker hem till varann och dricker mer kaffe,
flabbar skit, och har till och med köpt en korsordstidning (hallå?)

Idag (onsdag) fyller bästa Cajsa år,
och det ska firas med käk och utgång!
Kanske blir stranden innan det om det är fint väder.
Man vet fan aldrig med svensk sommar!
Men den är fin, det finaste vi har!

...


Passar på och slänga in denna assköna låten :)

Fin låt

Min låt!

Haha skulle lika bra kunnat va jag som sjöng detta.
Mina 2 favvo-uttryck är typ det enda dom sjunger.
Nu kör vi
och
Fanta & rosé..

Tror jag får anmäla denna nånstans till årets låt ;)

mohahahaha

juni, JULI, augusti

Lite småhemskt att det redan är juli tycker jag.
Juni har bara svävat bort och jag har knappt märkt av det..
Har varit en händelserik månad,
har hunnit med mycket denna underbara juni!

- onsdagar på båten (hänger med hela sommaren)
- tisdagsklubben i hbg och malmö (hänger också med)
- jag fick nycklen till lägenheten
- syrrornas student
- inflyttningsfest/utgång
- var på t-bar för första gången, utan studentleg
- grekland
- umgåtts i landskrona
- grillkvällar
- myskvällar
- deck på toagolv
- årets första cementbesök

Och juli inleds ikväll mat och bio med bästaste tjejerna!
Ska se twiglight, måste abra försöka hinna se 2an först.
Men det är ju så fint väger.
Och jag måste till frissegrosse, har många att färga..

Många bollar i luften nu emma, för många?
RSS 2.0