Chefen?

Frågetecknet är till för att han är liite skum?
Han umgås med oss typ 24/7, kommer in och hälsar på..
Kör oss överallt, lagar cyklar, visar hela Stavanger..
Vill till och med spendera en söndag med oss för att vi vill vandra i bergen..
Och lovade att fixa så vi fick hyra hästar och rida i fjällen..
Köper telefonkort och fixar skattegrejor..
Ikväll ska vi ut och äta med honom, han bjuder såklart ;)

Tycker detta är jättebra allt det här och klagar absolut inte, men skumt att han har fru och 3 barn?

Körde aerobics här hemma innan alla fyra, Frida som instruktör såklart..
Sen va vi ute och sprang en runda i backarna..
Känner sig otroligt duktig nu, ska ta det fetaste och dyraste på hela restaurangen ikväll ;) haha, kidding!

Flygbiljett till landskrona för en fika?

Läste precis en blogg, hon skrev att dom hade varit på 261 och fikat.
Fick en känsla att bara resa mig, klä på mig och åka in till stan..
Ringa någon som kunde snacka lite skit med mig..
Alla dessa tankarna for genom mitt huvud på 2 sek.
Tills jag kom på att jag inte har nån bil, och att jag är ca 100 mil från mitt älskade Landskrona.
Direkt på tisdag när jag får mitt schema bokar jag en flygbiljett hem..
Måste hem och hälsa på mina älskade vänner och min familj..

Börjar jobba på tisdag, ska bli skönt att få nåt att göra..
Jag, moa och frida har legat och kollat på Oc sen vi kom hit i torsdags..
Förrutom igår såklart, lördag=vin, fylla och utgång!

 

Stavanger!

Nyss hemkomna från en utekväll i Stavanger, klockan är bara halv 2 men vafan..
Sååå tröött nu, vin dödar din pigghet, trust me!
Har övergett min säng för att moa ska få ha rummet för sig själv (eller med en annan) haha
Vad gör man inte för sina vänner..
Blir soffan för min del, eller så lägger jag mig inne hos fridis..
Får se var jag hamnar.

Tjolahopp!!

Saknar!

Nu är det lördag och jag har kommit på att jag saknar folk lite..
Pratade med mackan och sabina, och när dom berättade att dom saknar mig släppte de för mig..
Som en bomb!
Fick tårar i ögonen, tänkte på landskrona och till och med saknade TYCHO! haha, sjukt!

Otroligt stolt över oss faktiskt!
Igårkväll tränade vi här hemma, i typ en halvtimme. (moa pallade 7 situps innan hon gav upp:P)
Imorse åt vi gröt, russin och knäckebröd!
HÄLSOSAMMA ska vi bli!
Fast ikväll blir det vin och utgång :)

 

Med stor sorg!

Kolla länken :'(

http://www.expressen.se/noje/musik/1.1687293/oasis-splittras-noel-lamnar-gruppen

Norge!

Har kommit upp och gjort oss hemmastadda.. Packat in allt och till och med varit på skattekontoret idag.
Var på ikea och köpte lite ljus, blommor och ljushållare också, så här är lite hemtrevligt.
Kollar på mina Oc-boxar nu, ska ha maraton inatt :)


Moa och Frida på skattekontoret

Vårt vardagsrum

Moas och mitt rum!

Håruppsättning

Gjorde en uppsättning på Malin i lördags.
Hon skulle på bröllop och sähär fint såg det ut när vi va halvklara.
Tyvärr fick jag ingen bild när det var helt klart, men jag hoppas hon har nån som jag kan få :)

Packa = självmord

Jag kommer glömma nåt viktigt, det vet jag om..
Mitt rum är kaos just nu av alla kläder, skor och saker som ska med upp till Norge.
Skorna ska vi inte tala om, jag har bara valt ut mina allra bästa, och ändå blev det 12 par :/
BARA 2 par höga ska jag ta med mig, men måste nog välja bort några till :(
Frågan är bara vilka, jag har redan skippat många av favvisarna, jag är ledsen för mina skor :'(







Fick pratat med den personen som jag skrev om i förra inlägget..
Och det känns faktiskt väldigt skönt.
Känns bra att jag inte behöver flytta som ovän med henne.

Ett av tusentals sätt att se igenom dig

Varför klabbar allt just nu?

Min avskedsfest i lördags va sjukt rolig iaf!
Tack som fan allihopa som kom och förgyllde min dag..
Har börjat packa lite, svårt att veta vad man ska ta med bara.

En person ringde mig idag.
Jag ville verkligen, men samtidigt inte svara..
Så jag lät bli, svarade inte på smset som jag fick sen heller.
Funderar på att svara imorgon, skriva och fråga vad vi ska prata om..
Finns det något att prata om egentligen?
Jag älskar den här människan, men det känns som om allt är förstört
som om det inte är värt något längre.
Det spelar inte längre någon roll,
jag orkar inte slåss,
det är bortom min kontroll!

Stranden!

Såå skönt det har varit idag och bara vara..
Låg en stund ute i solen och bestämde även med Sabina att vi ska till stranden imorgon..
Det ska bli 27 grader, och tro det eller ej, men det blir nog min sista dag på svenska stranden för detta året..
Mackan ska också med, om ha kan sluta noja sig för rapsbaggarna :P

Tid för mig själv

Vad ska jag göra idag?
Hm, låt mig tänka.... INGENTING!
Och det ska bli sååå skönt!
Har haft så mycket att göra nu de senaste veckorna så det är helt sinnes!
Men nu är allt fixat, allt inför Norge är klart, till och med nya p-piller och inbokad tid för synundersökning.
Skatteverk, försäkringskassa, a-kassa osv, allt är grejat!
Jag har både fixat naglarna och färgat håret och det är underbart!
Nu fattas bara en benvaxning, men har bestämt mig för att börja raka nu istället, de börjar ju trots allt bli höst..
Ska gå ut i solen nu och läsa min bok, som jag inte läst på väääldigt länge..
Ska bara njuta av att leva!

SJUKASTE!

Hahaha, det sjukaste har precis hänt..
Hansson har blivit utkastad från facebook..
Jag trodde verkligen inte man kunde göra något olagligt på fb..
Men tydligen var det inte okej att kommentera nåns status 200 ggr :P

Han har iaf fått mitt lösenord så att han kan hålla sig uppdaterad om vad som händer..
Får ni konstiga meddelanden och sånt så är det bara han..
Men jag litar på honom så jag tror vi ska slippa de ;)

Underbar kväll

Med Mois, Jojo och Louise...
Lagade megagod middag och har inte varit så mätt på jävligt länge kan jag tala om.
Tittade på en film också, the life of a sexaddict, lite sjuk!
Tyckte hon skulle bli tillsammans med han handikappade i slutet, men de tyckte inte hon :(
Gjorde chokladfondue också, med frukt. DÖgott!

    

Fixade till naglarna igår också, så nu är dom fina igen :)
Vet inte hur jag ska klara mig i Norge, där kostar de typ 1000 spänn att bara göra ve dom..
Fick länkar om lite hus idag som finns att hyra, där är ett MEGAfint som vi verkligen vill ha..
Har satt chefen på att kolla upp det och fixa så att vi får det :)

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18505263&sid=xz3cabkBlpP948019&pos=null&tot=null

FINT VA??

hej och hå

I gave u everything you ever dreamed of!

Helgen har varit kaos, inte alls nån bra kaos heller..
Det finns folk i denna värld som verkligen inte har nån respekt för något eller någon..
Jag förstår inte hur man kan sjunka så lågt.
Och jag hoppas, för ert eget bästa, att ni har dåligt samvete.
Har ni inte det, vet jag inte vad som rör sig i varken huvud eller hjärta..

Glöm och förlåt heter det ju,
vet bara inte om jag kan göra något av det just nu

Lite deprimerande

Att tänka på att man ska flytta ifrån allt detta..
Att man ska va borta, och att man till och med måste packa ner vinterkläderna..
Jag säger bara en sak: kom och hälsa på mig för fan!!

Idag var vi på utflykt, först tropikariet. Apor och jag är såhäääär tajta ;)
Sen åkte vi till väla och käkade och sen hem till farmor och hälsade på hundarna och farmor förstås :P
Väl hemma blev det fotbollsmatch med Kajsa och sen  gick jag och Sabina en meegalång runda.
Haha, ska inte berätta vad som hände på den rundan.. Men det har med min maximala otur att göra :P

Puss och godnatt

Norge here I come!

Fick precis för en liten stund sen reda på att jag fick jobbet i Norge!
Börjar den 1/8 och är sjuukt glad!

Var uppe och provjobbade i helgen och trivdes verkligen jättebra.
Hamnade på en salong med 12 anställda, alla utom 2 under 25 år. Kan bli kaos :P
Träffade bara 8 eftersom de andra va på semester.
Dom va jättetrevliga och vissa av dom va exakt som mig, utflippade :)
Tror detta kommer bli underbart!
Och att jag åker med Moa, Frida och Sara gör ju bara saken bättre!! <3

Passa Kapassa

Här kommer lite bilder från helgen mina kära vänner!

Bild 1: Carolin, mackan, louise och jennie hemma hos cim
Bild 2: Cim, matte och louise på tages :P
Bild 3: Björn och sabina (förövrigt så har björn en grymt läskig blick här)
Bild 4: Carolin och jag på grisfest
Bild 5: Jag och sabina hos cim
Bild 6: Mackan hos cim
Bild 7: Millan hemma hos björn

Be bou

Fråga mig inte för jag lär inte komma ihåg något.. Man helgen har iaf varit underbar!
Mackan och Grus, jag har bara en sak att säga till er : Har ni den låten med lyrics eller?
Carro och Millan: Kanonkul! 5 av 5 toastar!
Björn: Be Bou Passa Kapassa Be Bou a Kapassa a Bou
Magnus (brorsan) : jag är den dåliga av systrarna. Hahaha

Till alla er andra, ett stort jävla tack!

Nu ska jag och käka middag med Carolin.
Puss och hejs
RSS 2.0