Jag borde plugga

Men jag råkade av någon anledning komma in på en tjejs blogg. Och visst, man fastnar, man vill läsa mer. Men inte är det för att där står nåt bra, inte är det för att det som står är intressant utan för att allt är så korkat. Jag förstår inte hur man kan skriva om saker man inte vet ett skvatt om? Och hur man kan uttala sig om saker som man vet är så fel. Och sen förstår jag inte varför så många skriver kommentarer, det är ju dom hon får pengar av, kommentarerna. Tycker ni att hon är så korkad som ni skriver, varför inte bara bojkotta hennes blogg?

Göteborg

 (Detta låg i arkivet, men var ej publocerat, vet inte varför!?)
08-12-21

I helgen var jag och Gabi i göteborg och myste. Vi gick på liseberg, sov på hotell och shoppade.

   
          

Julen

Jag älskar julen, främst för att man får lov att bara va hemma och mysa utan att nån tycker att man är lat. Man kan slappna av.
Jag älskar också att det går så många bra filmer på tv under julhelgen, vilken kanal man än tittar på så finns det en film. Jag älskar film!

Julafton detta året blev mer eller mindre en katastrof, pappa vaknade på morgonen av att han hade jätteont i magen, vi ringde sjukhuset och det slutade med att mamma och pappa fick åka till akuten och ta massa prover. Klockan tre kom dom hem, men skulle vara tillbaka i lund klockan tio. Så det blev ett kort julfirande, men vi hade iaf trevligt.
På morgonen på juldagen tog läkarna bort pappas blindtarm.

I did my best to notice

Jag trodde inte nån kunde sjunka så lågt,
jag har lärt mig en läxa,
lita inte på någon utom dig själv...


Och Gabi :)
RSS 2.0