När hela världen står utanför.

Vem ska jag spela då?

Jag gillar att vara mig själv, och spelar inte nån annan än den jag är.
Visst jag är flamsig, tamsig och jag pratar konstant (iaf när jag är på bra humör)
Take it or leave it, liksom.
Och om du väljer leave it, så leave it då också.
Orkar verkligen inte med folk som snackar bakom ryggen på andra.
Får ni bättre självförtroende genom att klaga på och se ner på andra?
Eller har ni bara verkligen inget roligt liv, så ni måste snacka om nån annan för att den ni pratar med ska tycka ni är intressanta?
Nåt fel innanför pannbenet är där iaf, den saken är säker.

Charlie, jag må vara spydig. Men jag snackar inte skit!

Gumsigos!

180920-6180920-5180920-4

Jag saknar min Emma som never before!
Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag tycker om dig hjärtat!

"Love u"
"Jag dig mer"
"Går inte, för jag dig mest"
"Jag dig mer än mest"
RSS 2.0