haha som skriven åt mig

bildbevis

Ja, jag får väll också blogga.
Eftersom alla andra är så jävla duktiga på det.

Fick mig en rejäl dunderfylla igår.
Skulle egentligen bara ner och dricka kaffe,
satt och snackade om att jag var trött på livet.
Och då kommer Martin,
som en prins på den vita hästen,
och frågar om vi ska dra hem och dela en flaska gin.
Givetvis nappade jag på det.
Allt känns alltid lite bättre med sprit i kroppen.
Slutade med att jag somnade på golvet i kuddhörnan.
Så idag har jag varit gnällig óch mått sådär.
Men har ändå hunnit med frukust/lunch med Emmie,
och lite kaffe och skitsnack.
Martin mådde inte heller som en prins,
så det var inte bara jag som blev berusad igår..

Här kommer lite bilder från vår svinhärliga bastufest i lördags!







alla snygga!

Hade en underbar helg med töserna.
Känner inget behov av sprit längre,
efter 8 veckor av nykterism.

Är på väg till gymet nu,
sen ska jag möta mina underbara tjejer för lite mat.
- 3 kg sen jag kom hem.
Inte så illa :)

rispaatar?!

Ja så är det, jag har blivit risfet,
och då automatiskt fått rispattar.
(risfet blir man när man är länge
i ett land där de bara äter ris)
Men det ska det bli ändring på,
nu ska fettet bort, och förhoppningsvis
får brösten stanna kvar,
men det tvivlar jag på.

Från ett problem till ett annat.
Varför väljer man att göra sig själv illa?
Hur kan något man vet är så fel,
kännas så rätt just i den stunden?
Jag lurar mig själv!


Men jag behöver ju inte va risfet medans jag gör det.
Så nu blir det en runda på bandet.

PUSS

Ordning på torpet!

Ja nu får jag skärpa mig igen.
Är hemma från 2 underbara månader på Sri Lanka!
Rekommenderar det varmt!

Skulle kunna skriva hur mycket som helst om resan,
men känner att jag vill tänka framåt.
Jag har så mycket jag vill ta tag i just nu,
och jag känner att jag är en bit på vägen.
Har haft mycket tid och tänka där borta,
och har lagt till en del mål på min lista.

Nu blir det hostmedicin och kaffe,
sen i pw på det.

Puss på er!
RSS 2.0