Love, peace and understandning

Jag kan inte låta bli att tycka synd om vissa människor. Men samtidigt tror jag men lär sig mycket på att vara ensam. Som jag sa till Jenny idag på jobb, jag tror man lär sig mycket genom att prata med sig själv,  som svar fick jag: " jag tror man lär sig mer om man pratar med någon annan" och det är nog sant, det också.
En jag inte tycker synd om är faktiskt mig själv, jag har världens bästa pojkvän (och det skriver jag inte bara för att han sitter här bredvid utan för jag faktiskt tycker det) jag har sommarlov och mår faktiskt riktigt underbart. Jag och älsklingen har precis beställt resa till turkiet, så den 9e åker vi, kommer hem den 23e. Sorry girls, jag missar första dagen i skolan, but i'll make it up to you :D Ett år kvar, känns megahärligt.
Drar till göteborg på måndag och hälsar på Hannisen. Har inte vart där uppe på hela sommaren ju! Miss!
Men nu ska jag och babe kolla film.
RSS 2.0