Sex and the city, rapportskrivning och oboy

Bästa bakismedicinen, trots att jag faktiskt inte är särskilt bakfull känns det bra med bakismedicin.
Drack bara och endast tre drinkar igår, men hade det ändå okej.
Visst, jag har haft bättre kvällar, men sällskapet igår var outstanding.
Men nu måste jag återgå till min rapportskrivning folks.
Puss och kram

Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Med dina ord styr du mina känslor.
Jag är som en liten hundvalp i din närhet.
Jag gör allt du säger och vill.
Du vet vad jag tänker och du utnyttjar det.
Du gör mitt liv värt att leva, fast du egentligen gör det till ett helvete.


Idag sov jag till fyra, blev rädd när jag tittade på klockan "shiiit! jag börjar träna om en halvtimme!"
Rusade upp och tog på mig mina kläder, åt en macka i farten.
Kom hem, åt lite potatismos (som vanligt) och sen hamnade jag här.
Ska göra vid mig för att festa, fast vi egentligen bara ska sitta hemma och dricka lite.
Man måste ju va snygg på bild!
Har läxor att göra också, men mina helger räcker inte till!
RSS 2.0