"hemma"

Trivs redan, har en 1.80 säng, trådlöst internet
och världens finaste lilla trädgård.
Fått en ny kompis med, en liten kisekatt,
men hon får stanna ute.

Igår när jag landat kom jaqis och jenny
och hämtade mig och åkte med hem till min nya lägenhet.
Bytte om lite snabbt för att ta oss ut på stan.
Träffade min roomie och lite andra tjejer som
också jobbar på hotellet.
Nice!

Nu blir det dusch, kanske en liten nap och
sen ner på stan igen :)

En bättre söndag!

Vaknade ganska tidigt med tanke på i vilken form jag var igår.
Säger bara WOW!
Tog Moses (Nina och Loves vovve) och vandrade ner i stan.
Hängde på Speaker's, åt mat, kollade hanboll och avslutade
kvällen med hyrfilm, godis, läsk, chips och dippa <3

Blev väldigt sugen på att läsa och tog precis
fram min kanske mest slitna och oftast lästa bok Shantaram.
Den luktar precis som innehållet - INDIEN!
Har ni inte läst den så rekommenderar jag er att göra det.
Den är ju bara på 941 sidor :)



Nu ska jag dricka mitt te och läsa min bok.

Puss och sov gott!

Min helg :)

I fredags bjöds det på mat och dricka hemma hos mig,
jag har ju fyllt år så kände att det var på tiden att fira.
Från början var det tjejerna, men sen kom även love och victor.
Alltid lika kul, och det blev en väldigt lyckad kväll med mycket skratt!



Carro och Love




Love och Vicke fick på sig pyamasar




Den här fina utstyrseln fick jag i present,
gick även ut på både krogen och nattklubb i den :)



I lördags hängde vi på Speaker's mest hela dagen,
sen drack jag och Love lite rosé hemma hos honom
innan det bar ut till Matildas pappa för födelsedagsfest.
Den släkten är verkligen nåt utöver det vanliga!
Har inte skrattat så mycket på länge!
Efter det drog vi till en hemmafest,
någon?! tyckte att det var en jättebra idé,
för hemmafest har man ju inte varit på sen man var liten.
Där var dötråkigt så vi drog ner i stan,
sen blev det efterfest hos Love, som vanligt :)



Vi gillar varandra jag och Mattis!



Grogg ur Mc'Donalds-muggar på fjortisfest



Söt Vickevire
RSS 2.0