Fika!

Lunchfika idag med Carolin och Sabina. Ska bli mysigt!
Skönt med lite vänner som är/var i samma sits som en själv.
Nya friends är alltid skoj, och jag har bara en och tacka för dessa :)
Gamla friends är dock alltid lite bättre, tänkte mycket på johanna igår, jag saknar henne!
Men vem säger att inte nya friends kan bli gamla friends en gång i framtiden?

Tjo slå klackarna i taket, nu är det freeedag och jag är sååå glad för det!

Hjärta eller hjärna?

Har precis gjort ett väldigt avgörande val... (kan man säga så?)
Jag har valt förnuft framför kärlek.
Ni som känner mig vet att jag vanligtvis alltid följer mitt hjärta, men denna gången fick hjärnan säga sitt.
Det var bäst såhär, jag åker snart, man kan inte bortse från det!



Sitter här och tänker på Jojo för tillfället faktiskt!
Jag behöver dig, kan du inte förstå det?
Jag behöver dig som den vän du en gång var, den glada, pratiga, roliga vännen som jag älskar!
Jag tycker inte om att se dig som du är nu, allt blir bara fel :(
Snälla kom tillbaka till mig som den som du en gång var, min underbara lilla Whitetrash!

Vad passar väl bättre än en Sex and the city - box när hjärtat har fått sig en känga?

Anything worth having, is worth fighting for

Och hur vet man att det är värt att ha då?
Nu är det typ exakt en månad till jag åker till Norge och jag kunde inte varit gladare..
Samtidigt får jag ångest, kommer sakna så många.
Fast å andra sidan är det nog bra för mig att sakna, då ser man vilka man egentligen bryr sig om på riktigt.



Kan man bli annat än glad när man ser dessa 2 sötnosarna? ;)

Sett mina ben eller?

Last time fick jag vaxa dom hemma, eftersom jag glömde att ringa och boka tid...
Och nu väntar jag lika länge med att boka tid, fick först på torsdag.. Men behöver ju va snygg i helgen!!
Får nog bli en hemmavaxning och en avbokning till :/
Att man aldrig lär sig?
Ikväll börjar hbg-festivalen och vem ska dit om inte jag och mois? (om de inte regnar förstås)

Vi är fan det bästa teamet!!

That party last night

That party last night was awfully crazy
I wish we taped it
I danced my ass off and had this one boy completely naked
Pass out at 3 wake up at 10
Go out to eat then do it again
                                    Asher Roth

Denna låten är så jävla underbar, och den passar såååå bra in på mina helger (och vardagar) nuförtiden :P
Snart hbg-festival, gillar de!
RSS 2.0