Hej och hå

så kan det gå!

Precis hemkommen från ännu en underbar jobbkväll.
Blev lite förbannad ett tag, men det gick över.
Ni vet att jag inte är en arg person,
har nästan alltid ett leende på läpparna :)
Fick höra både det ena och det andra ikväll,
att jag har fin kropp kropp (hm?)
att jag var den trevligaste ungdomen hon träffat (103åring)
att om man kunde ge dricks åt min personlighet, skulle jag få hela kontokortet,
osv, osv!
Jag garvar mycket varje dag, och mår otroligt bra!

Det sjukaste är att jag mår så bra,
från att gå från botten, till toppen, på typ en månad.
Tänker nästan aldrig på dig längre, jag är ärlig!
Jag har förstått att jag är värd så mycket mer!
Jag svinar som jag vill, går hem med vem jag vill,
festar om jag vill, lever som jag vill, och jag älskar det!

Hade det inte varit för att jag ska upp om 8 timmar,
och jobba hela helgen, nu även söndag,
hade jag dratt ut och sprungit en runda nu,
har energi till det, men måste sova för att orka med.

Godnattis :)

Världens tröttaste?

Jag kan nog räknas till den kategorin, ja.
Eller egentligen är jag bara väldigt dålig på att planera min sömn..
Somnar sent, vaknar sent.
Inatt somnade jag halv 5, och trodde på allvar att jag skulle vara vaken,
påklädd och redo för träning klockan 12.
Det kunde jag ju glömma.
Nu har jag hunnit med en dusch,
ska och sola och sen direkt till jobb..

Blir en sen kväll, och en tidig morgon imorgon,
hurfan ska denna veckan sluta?!

Dåligt med uppdatering!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt,
ser att många av er är inne och läser trots allt.

Jobbar sjukt mycket för tillfället,
och klagar verkligen inte, ÄLSKAR det..

Kör en veckorapport, eftersom jag sällan skriver.
Festade i fredags med carro, challe, cajsa till en början.
Sen gick vi hem till emmie och sen
blev det både inferno och tages..
I lördags jobbade jag till 22, hem och duscha,
sen ner til akro där det bjöds på både det ena och det andra.
Haha, hade iaf väldigt kul, och blev väldigt go i gasen.
Söndag slappade jag och ellan,
såg paranormal activity,
vet inte om jag tyckte den va rälig eller löjlig?!

Jobb hela veckan på schemat.
Kväll alla dagar förrutom idag, och nu ska jag och träna!
På torsdag är det kvalborg på Myntha,
går av 22.00 och då är det fanimej FEST!!
850 pers anmälda, 250 kommer in, jaaadåå!
Fredag och lördag jobbar jag länge, får se hur det blir då,
kanske till och med ska ha en vit helg?!

Puss och kram,
ska bli duktigare!

OMG!

Jag tror minsann jag träffat min drömman!
Helt jävla klockren!
Det kommer nog aldrig bli vi,
men ändå positivt bevis på att dom finns där ute nånstans :P

Jobbat idag, och kan inget annat än säga att jag ÄLSKAR mitt jobb..
Men nu ska jag nanna, börjar 12 imorgon.
Sen efter jobb ska jag dricka vin med caroline :)

sanningen, tack!

Jag trodde på dig när du sa att inget skulle få komma emellan vår vänskap.
Jag trodde på dig när du sa att du skulle respektera mig.
Jag trodde på dig när du sa att du verkligen bryr om mig.
Jag trodde på dig när du sa att du inte vill se mig ledsen.
Jag trodde på dig när du sa att du alltid kommer älska mig.
Jag trodde på dig när du sa att du ville få detta att funka.
Jag trodde på dig när du sa att det kommer lägga sig.
Jag trodde på dig när du sa att vi alltid kommer va vänner.

Men så fel man kan ha!
Och så mycket skit man får höra,
som man tyvärr tror på,
tills man fått det bevisat att det inte är sant.


Jag saknar dig!

Sjuk kväll!

Kanske sjukt att klockan är kvart över 5 och jag är helis?
Började med jobb 17-01,
sen skulle chefen lära mig mer om baren.
Jag va såklart tvungen att dricka alla drinkar jag blandade.
Sen blev det shots och fler drinkar..
Jobbar imorgon klockan 12 så kanske lika bra att jag sover här?
Tar dlos rum, tack gubben!

Sug av dig själv!

Hahahahahaha!
Så kul har jag haft idag, plus lite till..
Sjukaste kvällen på länge, utan en droppe alkohol!
Ellan, Emmie, Sabina, Erika och jag..
Vi har flugit flygplan, kraschat, lekt ordlekar och garvat..
Ordet bullfitta var med i ungefär varje mening,
och ingen av oss vet egentligen riktigt vad det är för nåt.

Prova säga springa, bil, snö, penna på engelska snabbt.
Kommentera om ni kommer på vad det blir.
Det sjukaste är att av alla oss,
var det Erika och JAG som kom på vad det blev.
Brukar liksom inte va vi som är dom skarpaste knivarna i lådan ;)

Imorgon blir det powerwalk, solning i ellans trädgård
och konster på gräset istället för på mattan :)

Love u girls!
Sug av er själv! :D


slänger in typ världens mysigaste låt för tillfället

irriterad!

Jag är sjukt irriterad på folk som inte svarar på sms.
Har skrivit 2 grattis-sms denna veckan..
Tycker fanimej det är ren hyfs att iaf skriva tack.
Visst jag är kass på att svara när det ringer,
men om det är ett viktigt sms svarar jag eller ringer alltid upp.
Ska fan sluta bry mig om folk istället!

Igår sprack löftet om att inte dricka förrän på lördag.
Blev en helrunda, tycho, inferno och olivers.
Utanför inferno (heeelis) träffade jag min chef.
Jag ska tydligen jobba idag klockan tre,
men nån har glömt ringa mig..
Jävla tur att jag va ute och svira igår,
annars hade jag legat i solen nu kan jag säga direkt!

Så på med svart skjorta, lite makeup och iväg till lund!
Kommer nog bli riktigt mycket att göra,
fint väder+uteservering=perfekt match!

på riktigt?

Alltså nu är jag så trött på töntar!
Släpp det förfan!

Skulle egentligen jobbat idag,
men chefis ringde och sa att jag inte behövde komma.
Skönt, så nu blir det fika istället :)

Har egentligen inte något annat att berätta tror jag,
haha, jääävligt intressant inlägg emma!
Förlåt!

Span eller spån?

Vaknade halv 7, megasuperpigg.
Gick ner och tog fram bullar ur frysen,
drack lite juice och sådär sen gick och la mig igen..
EMMA, gå aldrig och lägg dig igen.
När klockan ringde var jag såååå trött minsann.
Men nu är jag uppe, nyduschad och redo för nya utmaningar.
Är lite smått nervig.

Åter till dom förbaskade männen.
Jag och ellan kanske inte löste världsproblem igår,
men vi löste iaf detta.
Mitt span+lite till är numera ingenting mer..
Så nu är jag nog heeeelt singel igen, efter bara några dagar dagar :P haha!
Bäst så, behöver tänka på mig själv!

Årets första bad..

Fy satan i gatan va kallt det var,
men när fötterna hade domnat bort va de ganska skönt.
Bara jag och linn som vågade, galenpannor!



Imorgon ska pemmse till lund och jobba, kul!

Seriöst!

Jag måste hitta mig en ordentlig man.
Inte bara en helgman, som man delar med andra,
eller en kompisman som man myser med ibland.
Jag vill ha en vardagsman som är bara MIN..

Fast egentligen är de rätt skönt att inte ha nån att anpassa sig till.
Att kunna gå hem med nån på helgen om man vill,
men också skita i det, gå på efterfest till 7 och decka med en vän.
Sitta och fika i 5 timmar utan att nån gnäller,
äta middag om man vill, träna om man vill, festa om man vill.
Bara göra vad man känner för liksom..

Nej, jag tror jag håller mig till helg- och kompismän ett tag till :P

Efter en 4 timmars-fika i solen blir det nu powerwalk.
Jag, ellan och linn är flitiga minsann!

linn - säger:
vi borde bada också ?
eller är det onödigt idiotiskt ?
- emma säger:
det är väldigt idiotiskt.. men en ganska bra ide. haha!

Så ikväll blir det antagligen vårt första dopp för i år,
man måste va lite sjuk emellanåt :D

tjejhelg!

Har haft den roligaste och mest händelserika helgen på väldigt länge..
Den har innefattat goda vänner, vin, cider, sprit,
en bruten tumme (typ), sex, ännu mer sprit, spel, tages,
dansning, trillning, bråk, nästan slagsmål, sprit igen,
ovänner, gamla vänner, karatefylla och en förlovning!
Jag har säkert glömt mycket, men jag orkar inte skriva mer.
Huvudsaken är att vi har haft sjukt kul!



Jag vet inte om det var spriten som talade,
eller om jag verkligen menade det jag sa till dig igår..
Oavsätt så är det sagt, och om det är sant,
är jag ändå för feg och för stolt för att erkänna det.

Haha!

Hade en underbar kväll igår med tjejerna,
blev gaaaanska sliriga, men det gillas!

Känner mig sjukt snygg för tillfället.
Luktar gott idag gör jag också!
Har ju fått tillbaka min parfym.
TACKAREEEEE! (skämmigt)

Nu blir det hem till emmisen,
sen får vi se var vinet tar oss ikväll :)

Wiho!

Är riktigt på g inför ikväll!
Har sovit länge och väl, och är döpepp!
Ska hoppa in i duschen nu,
sen hem till emmie och käka och dricka vin.
Blir några tjejer bara, och det var allt för längesen!

Pussssaaaas!

(försök hur mycket du vill, inget kan dra ner mig,
är bara glad att jag slipper det!)



Min älskling, min sol, min prinsessa!

man lever bara en gång,

och jag är så glad att jag kommit så långt!

Jag tänker aldrig på dig,
bara ikväll!


Imorgon vankas det vin hos emmiepemmie :)
Sen blir det nog en TITT (tycho, inferno, tages, toa) haha!
Ska bli trevligt att va med girlsen!
På lördag blir det fest på löparen, sjukt kul!
hoppas jag inte hindrar folk från att komma, igen?!

Tycker det är rent ut sagt TÖNTIGT att du håller på som du gör,
vi är väl för fan vuxna människor?
(kanske inte jag, men du!)
Jag har sagt att jag inte vill ha med dig att göra,
men jag skulle aldrig skita i att komma för att du är där.
Det är väl inte svårare än att jag inte pratar med dig liksom?

Men nu börjar det fanimej bli ljust ute,
DÅ borde man sova!

tjolahopp!

Ska berätta lite om mina dagar..
Igår skulle det kollas fotboll hos alex,
blev inte riiiiktigt så.
Va på löparen, men jag, challe, carro och sabina satt på balkongen,
hade tända ljus och drack en del vin.
Klampade ner till inferno och mötte upp tjejerna,
tog en del dricka, bla flamingshots, faarligt!



Ikväll har jag spelat kort med challe och andreas,
sen körde jag och hämtade upp ellan och vi drog ner till akropolis.
Där va lilla jaqis och några till..
Skulle köra hem, så tog de jävligt lugnt idag..
När vi stack därifrån, på väg mot statoil,
ser vi att teven är tänd på inferno.
Såg bacha och glenn där bak och
tänkte att nu ska vi fanimej hoppa över staketet och skrämma dom,
men de behövdes inte, för bakdörren va öppen :P
Kröp över gården och hoppade upp i fönstret och bankade,
men dom va så inne i sitt fifa att dom knappt ens märkte oss.
Körde ut till statoil och handlade nattamat till alla.
Tillbaka och åt och snacka lite skit, trevligt.


skiter i detta nu!

Alex är hemma och jag är glad!
Lägger inte min energi på något eller någon annan nu!!
BASTA!

idaaaag!

Är den lyckligaste dagen i mitt liv på lääänge!
Jag har insett och förstått saker..
Det kan vara att jag är SÅ GLAD,
som fått mig att inte ta så hårt på saker och ting.
Jag är iaf världens lyckligaste!!!!
En del av mitt älskade hjärta är åter på väg till sin plats,
och en del av det ska jag hämta ikväll :D

Detta är inte okej!

Klockan två idag vandrade jag och Ellan ner till stan,
trots bakfylla och trötthet.
Vill bara berätta hur otroligt bra jag tycker om Landskrona idag.
Riktigt stolt över hur många som faktiskt var i kyrkan och på torget.
Just för att visa att detta faktiskt inte är okej.
SKÄMS på er som inte var där!



Sentimental i mörkret med håkan

Jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag!
Mitt hjärta var ditt att förstöra, du var kvar i mig.
Mina vänner säger: "Vakna upp, och sluta tänk på det"
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade.
Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad.
När alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt.
Vad jag bryr mig om är att se dig gråta för jag har gråtit,
och du ringde aldrig.
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig!
Å Ingen vet om det men jag ska berätta om allt för dig
jag ligger på sängen och tänker:
"tänk på mig"
Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.
Så säg som det är, för den här gången krävs det mer,
innan jag öppnar armarna..
Jag kommer inte höra av mig igen och jag kommer inte ta skuld.
Men vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den.
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna,
för kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva..
Och jag vill ha dig för gamla tiders skull, du betydde inte allt.
Men det blåste aldrig kallt.
Ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta nånting nytt
Slutet har just börjat mellan dig och mig!

Gaaalet!

Det blev en rejäl avslutning på påsken vill jag lova!
Jag och Ellan var hemma halv 7 imorse.
Blev heliskanelis och när jag vaknade i eftermiddags
kändes det att man var bakis för 4 dagar..
Tror inte jag varit helt nykter sen i torsdags-morgon..
Mosen med räksallad som inhandlades på statoil 06.11 (drog kortet)
kom upp fortare än fan när jag vaknade, usch!

     

Påskdag 4?!

Vem trodde väl att jag,
efter 3 dagars påskfirande,
2 deckningar,
och en del minnesluckor,
skulle vilja dricka vin ikväll?

Så blir det i alla fall,
för det vill Ellan och Mackan också..
Och inferno med, för dom har påsköppet trots att det är söndag..
Det gillas skarpt!
Och eftersom jag varken va ute i torsdags eller igår,
har jag 2 dagars pengar tillgodo ;) haha!

Nu ska jag hoppa i duschen,
för att sen åka hem till Ellan och smida planer.

So long suckers!

I will never be the same,

if we ever meet again!

Jag ska nu säga något jag aldrig trodde..
Jag säger förlåt.
Ta det inte personligt.
Det är bara sånna vi är..

Nu ska jag gräva ner mig i min säng med mitt duntäcke,
sen blir jag nog där tills i sommar ungefär.
Trött på detta nu!

Kommer inte svara på några samtal imorgon,
utom kanske möjligtvis ett.
Bara så ni vet, jag är inte sur, bara nergrävd.

Påsken är här!

Och det firar vi med dunder och brak!
Ännu en anledning till att festa till det, haha!
Går in för det som fan imorgon kan jag säga..
Sprang ju dock runt med fjädrar i håret förra helgen,
och trodde det var påsk, typ.
Men imorgon blir det inga flädrar,
utan kjol, kängor, huckle, röda kinder och kvast.



GLAD PÅSK!
RSS 2.0