hej hopp!

Just for your record,
det var inte jag som ringde.
Tog bort dom numrena för läänge sen.

Jag vill inte ha något med detta att göra,
jag har inte varit delaktig på länge.
Släpp det, jag ber er,
släpp det!!

Så jäkla svårt då!

Har ni en speciell person som
ni vet alltid får er att må bra igen?
Bara genom att höra dens röst,
eller genom att slå numret, känns det bättre?
Jag med.
Har ni problemet att ni inte får slå numret, 
att ni inte kan ringa/prata med den?
Jag har.

Och inte trodde jag att det skulle
va så jäkla svårt att få åka iväg ett tag.
Sri lanka, 8 veckor, volontär - FINE!
Men alltså, visum, utdrag från straffregistret,
hälsokontroll, vaccinationer, betala - NOT FINE!
De skrev att det aldrig är för sent att boka,
men hur i hela friden ska jag hinna med allt detta?!

Aja, jag löser det imorgon,
nu är där ingen som är kontaktbar ändå.

Förlåt förlåt!

Jag är dålig, jag vet.
Ni får lov att kommentera att jag suger.
Jag förtjänar det..

Och jag har egentligen inte så mycket mer att ge.
Kasta tomater på mig!
Snälla gör nåt så det känns att jag lever!


Detta är fan ett skämt.

hallå bakfull!

tänkte bjuda på 2 gamla godingar,
sen ikväll eller imorgon kommer lite bilder från pariiiis :)

Lördagskvällen spenderas med tjejerna hemma hos Cajsa,
melodifestivalen och gotte. MYS!

OKEEEEJ, varför går det inte att lägga in videosar?!
får länka då!

http://www.youtube.com/watch?v=9lVaWYkKOdY
http://www.youtube.com/watch?v=l40bQFqJX6I

Last night in Paris!

Men räkna med att jag kommer tillbaka sooon!
Har börjat blanda språk som aldrig förr.
Ni vet, engelska funkar ju inte här,
så jag får stappla mig fram så gott det går.
Och svensk/fransk/engelsk/spanska går rätt bra ;) haha!

Nu ska jag ut och shoppa en sista runda,
tänkte mig en till päls och kanske nåt annat roligt!

Har beställt bagage till hemresan,
annars hade det verkligen inte funkat.
Har ju samlat på mig en del.

Aa, nu måste jag gittaaaa! ;)

otillräckligt?!

Jag börjar känna igen känslan.
När allt är otillräckligt.
När rastlösheten förvandlas till ovilja att göra någonting.

Jag tror inte jag är skapad för den här världen,
jag behöver nåt större!
RSS 2.0