Fåårlååt!

Jag är så jävla dålig som inte skriver!
Har inte haft nån inspiration alls.
Mår inte särskilt bra, trots att det är sommar,
och trots att jag har underbara vänner!
För ni är verkligen underbara, ni som finns där!

Är ledsen för vissa saker,
känns som om jag har fuckat upp en del.
Tråkigt bara att det inte ens funkar där man inte gjort nåt.
Är trött på folk som inte ger respons,
trött på folk som bestämmer saker och sen skiter i det,
men framförallt trött på allt snack!

Jag har hållt mig till landskrona ett tag,
sen i onsdags faktiskt.
Jag trivs ganska bra här ändå, trots allt.
Men jag är inte en människa som kan stanna,
jag mår bäst när jag är iväg ett tag och sen kommer tillbaka.

Imorgon måste jag till lund och min lägenhet.
Har inte varit där sen vi stack till grekland.
Alltså 12 dagar.
Stackars fynd-hörnan-blomman, aaah, och den dyra!

Nu ska jag söka jobb,
ett ordentligt jobb!

04.15



Nu blir det skärpning!
Måste ta tag i mitt liv och mitt vindrickande.
Visst det är skoj, och jag är ung, och man lever bara en gång.
Men nånstans får det vara stopp.

Ligger här nu i min nya lägenhet,
ska strax hoppa i säng.
Har tänkt mycket dom senaste dagarna.
På vilka som egentligen är/var ens vänner.
Jag har tröttnat på att alltid höra att ni inte kan,
hör av er själv då nångång när det passar!
Jag har hört av mig så många gånger,
och ibland inte ens fått svar.
Dålig stil av mina såkallade bästa vänner!

PUSS på er som fortfarande finns där!

Gott med mat!

Kräftost är fan underskattat..
Det på en knäckemacka är ju hur gott som helst..
Tar man baconost istället påminner det för mycket om vår "hårda" tid i norge,
där vi i princip levde på nudlar och knäcke. Haha!
Jag saknar norge!
Vill ha min favvopytt,
stekt potatis, morötter, bacon, majs och bea..
Jag saknar moa också.
Jag saknar lägenheten i hbg, och alla sommarkvällar!!!!

Har varit en intensiv vecka, jobb och fest har avlöst varandra.
Var spiknykter igår, ovanligt för en onsdag nuförtiden..
Men sen å andra sidan drack vi vin mån-tis.
Ikväll blir det mer än vin kan jag tala om,
blir ett hejdundrandes partaj i ängelholm..
Ska träffa lina och frida, LÄNGESEN!
Typ sen studenten tror jag..?

Och på tal om längesen,
på måndag ska jag fika med cammi, sara och johanna.
Klassreunionsvecka eller vad?
Vi träffas iofs då och då,
men nu va det ända sen min födelsedag..
Skärpning!!!

Emmse och moses, jag kommer upp snart är det tänkt..
Ska bara flytta till lund och åka till grekland först :)

<3
RSS 2.0