Skåneland!

Jag är tydligen fortfarande kvar i Skåne.
Måste lämna nykeln till lägenheten i lund på måndag typ.
Så i 2 dagar till blir jag här, sen är det haj och godbaj!

Sitter och kollar på hundarutanhem.se
Blir så jäkla sugen på en liten vovve,
och ska jag ha en, ska jag fan adoptera.
Så många hundar det finns utan hem.
Kan dock inte ta hem nån nu,
inte stabil nog till att ha en liten bebis här inte!

Ikväll blir det väl fest som vanligt, hm?!

drop the world

Bitch, I’ma pick the world up and
I’ma drop it on your fuckin’ head

Back in buisness, i skåneland.
Mest för att hämta upp lite mer stuff,
men även för att pussas och säga hejdå till folk.
Blev ju inget avsked,
något jag fått lite skit för.
Så, säkrast att komma och ta tag i det nu! Haha!

Carro klara sitt körkort idag, grattis!
Mycket stolt över dig!
Det firar vi med vin och om jag får bestämma,
utgång i Malmö :)

uppdate!

Tänkte bara ge er lite information angående min flytt.
Och vill passa på att tacka alla som gjort den här sommaren underbar!

I lördags tog jag mitt pick och pack och flyttade,
till ingen mindre än den vackraste staden i sverige.
Göteborg, here i am!
Jag valde att inte berätta dessa planer för någon,
för att jag inte orkade förklara mig just då.
Jag var tött på allt, och kände att jag inte längre kunde vara kvar.
Älskade men samtidigt hatade Landskrona,
i need a break!
Så nu ligger jag här, i min och moas lägenhet.
Ska ner på stan om ett tag,
men det är så skönt att bara vara!

Jag kommer säkerligen tillbaka, behöver som sagt bara en paus.
Och det är ju inte på andra sidan jorden,
2 timmar och 200 spänn ungefär, så får ni se mitt söta huve :)

kräftskiva va!

Detta inlägg tillägnas mister S!

Tänkte att jag väl får berätta om gårdagens bravader..
Det var galet, klockrent och riktigt jävla sinnessjukt!
Va ute i halmstad by med tjejerna och hade kräftskiva.
Bastade och badade pool och drack kanske lite för mycket.
- Stoppade  en groda i carros brallor, hon märkte inget, trillade och mosade grodan..
- Emma spydde över poolkanten och jag hjälpte henne att skölja bort det.
- Jag trillade in i spisen för golvet va halt.
- Emma trillade ut ur bastun.
- Fillis hade solhatten på sig för många timmar.
- osv, osv!
När folket hade åkt hem städade vi lite,
och halv 4 gick jag, filippa och carro och la oss.
Kan inte säga mer än att det var extremt himla jättekul!




Imorse mådde man som man förtjänade va,
men var ändå flitig och gick upp 12.
Åkte tåg till lund för att träffa Alex,
som kommit ner från stockholm över dagen.
När han stack till flyget vid 4 mötte jag upp mamma och mormor,
shoppade lite och satte oss och tog ett glas vin..
Lämnade dom, och åkte hem till fredde.
Kollade film och åt pizza, megabakis och kände för att ligga där hela kvällen!
Men så blev det inte, åkte hem och duschade snabbt.
Ner på inferno, och med ens jag kom dit,
ångrade jag mig att jag inte stannat i fredriks soffa!

Och nu ligger jag här, allmänt tokglad med datorn i knäet,
killar, passa er för det, man kan bli steril!

don't hate me because i'm beautiful!

besviken...

...på mig själv att jag inte vet bättre.
Att jag faktiskt, i detta ögonblick är precis lika dum som jag ser ut,
att min äkta hårfärg stämmer och
att min magkänsla är århundradets sämsta.
Men det är väl bara att ta nya tag?

I know I should have treated you better.
But me and you weren't meant to last forever!

Imorgon bär det av till Tosselilla,
Ellan, Matilda, Linda, Carro, Cajsa och jag!
Ska köra gocart, åka karuseller och bada satan :)
Vi kan behöva lite skoj, och spänning tjejer!

Nu, off to kamphs, sen kaffejög hos klara!

PUSS!

a moment, a love, a dream, a laugh, a kiss, a cry!

Måste bara berätta om gårdagen va,
sov inte på natten, efterfestade och åkte sen dirr ut och bada.
Åkte hem till mamma som fyllde år,
käkade och fixade med puttes fot, som typ var av ;P
Väl hemma igen blev det dusch och vidgjörning.
Vinflaskan jag köpt till kajsa som present blev uppdrucken på efterfesten,
så jag knatade in på cg och köpte dom finaste blommorna jag kunde hitta..
När jag kom dit, satte dom mig på att sköta grillandet.
Gick jäkligt bra för att vara mig, mycket nöjd!
Hade en sjukt trevlig kväll, och var kvar hos kajsa till typ 2..
Då gick jag, full och glad hem till mannen, som somnat på soffan.

Idag har jag kollat på sex and the city och sovit hela dagen,
efter en välsmakande pizza tänkte jag sätta mig och leta lite jobb.
Jag smakar vitlök i flabben och mår allmänt tokbra!

PUSS!

helis?

snart så!

Passar på att slänga in denna assköna :)

kom på en sak.

Dock ingen bra sak!
Nästan alla mina pengar, som jag inte har,
går till sprit och mat.
Fick lite dåligt samvete idag på systemet.
Men vafan ska man göra då?
Har man inget liv, så har man inte.

Skulle egentligen åkt till göteborg imorse,
hittade billiga tåg på tradera,
vann dock ingen så det blev inte nåt mer med det!
Kanske åker imorgon, eller nästa helg.
Vill bort, och götet är perfekt!
Gott om vänner, fina vänner,
som vet allt om en, men ändå inte just nu-sakerna.

Säger absolut inte att det är såt fel på mina vänner här,
men ibland är det skönt att komma bort,
och träffas och prata med nån annan.

totalt

meningslöst att ens försöka vara glad,
iaf för en längre stund.

Är arg, ledsen, glad, besviken, lättad,
ja, allt på samma gång.
Känslomässig kaos på mig, ett översvall av emotioner.
Vet inte riktigt hur jag tänkte,
eller hur jag tänker nu.
Vet i alla fall att jag inte är lika sorglös som för nån vecka sen.

ALDRIG FÅR MAN VARA GLAD

friluftsdag!

Hade en riktigt blöt kväll igår,
och riktigt rolig!

Började dagen idag med en rejäl försovning.
Åkte snabbt som fan ut till häljarp,
där mamma, pappa, åsa, janne och mattias väntade.
Körde till stockamöllan och väl framme fick vi bullar :)
Packade ner matsäckar och torra kläder i plastpåsar.
Mamma kände på sig att jag skulle bli blöt,
så hon hade tagit med kläder till mig med :P
Det var tvång på flytväst, något putte dock trotsade i slutet på rundan.
Matsäcken, som är så pass viktigt för mig, fick också en flytväst :D
Paddlingen gick väl sådär, va riktigt grunt på vissa ställen,
så man fick liksom stånka och trycka sig fram.
Men jag var en god förman, och menade för det mesta rätt håll,
förrutom att jag blandar ihop höger och vänster ibland :P
En runda som enligt uthyraren skulle ta 4-5 timmar,
tog för oss 7, haha!
Jag och putte välte 2,5 gånger,
en gång med flit (putte ville välta i mig, så han hängde med),
en gång för vi hade tävling om vem som kunde paddla hårdast,
och nästan en gång för vi skulle trycka oss av en sten.
Dom andra var knappt ens blöta,
inte för att dom va duktigare paddlare än vi,
utan för att dom inte vågade ta några risker :P

När vi kom hem, grillade vi allihopa ute i häljarp,
gott med varm mat och kall cokka ;)
Har haft en mycket trevlig dag med andra ord!

tydligen

får man ALDRIG vara lycklig,
iaf inte länge tills nån förstör det.
Jag har fått ett feteskoskav också,
det gör ont, men inte lika ont som hjärtat.

I'm gonna be fuckin' wasted!

kärlek!

Min mamma måste vara den bästa i världen.
Har aldrig varit med om nån som ställt upp för mig som hon.
Men jag antar att det är det föräldrar är till för?!
Jag kan iaf bara hoppas att jag blir en lika bra mamma,
och att mina barn får en lika bra uppväxt som jag haft.
Älskar er mamma & pappa!

Mycket kärlek går även till mina vänner,
som jag ibland är jättedålig på att ta vara på.
Men jag finns här när det  behövs,
det vet ni! <3

Nu blev det lite blödigt här,
för känslosamt gentemot hur jag känner mig.
Jag är fortfarande extremt happy!
Kommer precis från gymmet, så är utmattad också.
Utmattad och lycklig!
Nu blir det dusch,
sen en lång natt med SATC-boxen och hallonte!

Känn ingen sorg!

Hade världens bästa kväll igår ungefär!
Var hemma hos cajsa, bara tjejer.
Blev mycket mat, dricka och tjejsnack :)
Gick ut i stan, hade trevligt, trevligt som fan!
Vandrade "hemåt" vid tre och somnade gott bredvid min man :)

Idag blir det nog inte mycket gjort,
har dock städat och gjort fint.
Men med det gjort, blir det soffläge och pizza!


PUSSS
RSS 2.0