återigen

Blev en väldigt mysig kväll igår med carolin och sabina..
Drack vin och snackade massa..
Blev även en del tårar, då vi kom in på när carros häst dog.
Jag lärde leo lite konster också, söt är han!

Vid tolv ringde carro (kamph) mig.
Hon sa att jag var tvungen att komma ner till stan.
Jag ringde en taxi och vid halv ett befann jag mig på tycho.
Blev dansande, falafel och hemgång.
Orkade verkligen inte tages.

Vaknade för en stund sen, challe och andreas kom in.
Fnittriga som fan och jag tror dom fortf va fulla :P

Nu ska jag hem och till farmor på middag.
Ikväll blir det myskväll!

var är du?!

Vaknade precis upp med 3 missade samtal och 7 sms..
Slumrade till på soffan a la carte..
Jag gick aldrig och la mig igen imorse, så inte konstigt jag somnade nu..

Nu ska jag hem till åhfeldt och kolla på spåret,
sen blir det vin och sen tror jag det blir utgång för min del iaf :)

Ses!

kebabhouse at night

Du måste vara sjuk!

Hade en sjukt bra kväll igår.
Började hos kate med hårfixande, ravioli och vin.
Avslutade med harrys och kebab house.
Har nog aldrig haft så rolig på kebbehouse som igår..

Satt och snacka med en lite snygg kille och hans spydiga kompis..
Det blev paus ett tag och vi skämtade för oss själva
Lite snygg killes kompis: Tror ni ni får nån kille när ni sitter så och garvar och håller på?
Emma: Om jag velat ha en kille, tror du jag hade suttit här och tryckt in kebab i huet då eller?
Tjafs, tjafs, jag och tvillingarna mot en kille. (gabska högljutt)
Lite snygg killes kompis efter ett tag: Landskrona är fan smutsigt och ni är värst!
Carro: Vadå ditt luder, du är smutsigast i helsingborg..

Vi går därifrån och två gubbar kommer förbi: taxi?
Carro svarar stenseriöst: No, we don't take credit.
Skrattade så jag höll på och dö av luftstillestånd (eller nåt)
Vadå take credit?! hahaha

Nej nu ska jag och lägga mig igen,
sett mig vara uppe 9 idag?!

Btw, Lina Kate Nilsson kan mycket väl vara den sjukaste människan jag känner.
Fint är det, hon kommer snart :)

:(

Det spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd

Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld

sprid lite loove!

Då har man precis ätit frulle,
inte ofta jag är uppe nu, och inte ofta jag äter frukost..
Skulle tränat imorse men vi försov oss, ovanligt?!

Sitter och inväntar ellan..
Blir snart att säga hejdå till alex.. snyft!
Dra till stan och hämta vin.
Sen hem till Kate och fixa hennes hår, plus mig själv :)
Ikväll blir det heeeelis i helsingborg..
Hoppas på mycket vin, mycket snack och mycket dans :)
Men det kan jag nog va säker på med detta gänget!

Pussiiiii

nu är det fanimej snart dax



kommer sakna dig, men som tur är finns det ju mejl :)

sjukling..

Det verkar som om jag fått stafettpinnen med förkylning på.
Mega snuvig, ont i halsen och SÅKLART hosta..
Vem trodde väl nåt annat, har alltid hosta fan.
Vaknade 8 imorse av att jag, just, hostade.
Gick ner, tog en kopp te och kollade på en film.
Va hyfsat pigg och tänkte göra nåt av dagen,
men efter ytterligare en film och två koppar te gick jag i deck..
Nu vaknade jag för en stund sen, ska bege mig in till storstaden strax..
Ska ta bussen?! hör och häpna.. Det är mysigt ibland.

Jag hoppas och ber för att jag ska vara frisk imorgon!
Har längtat efter den dagen i en månad fan!
Gud och ödet har faktiskt varit på min sida på senaste,
så jag förlitar mig på det..

Tjohej!

kamasutra-böcker i gunnesbo

Idag har varit ännu en fullspäckad dag i mitt hektiska liv..
Man har semester, ändå är man aldrig hemma..
Blev gymmet med challe och carro vid halv 5,
något jag ångrar lite nu, mår riktigt kasst!
Hem och duscha snabbt, sen till nova med alex och fredde..
Hittade lite stuf till alex resa, inga skor till mig och ingen mössa till fredde..
Efter det blev det max-mat i gunnesbo,
sen blev jag sugen på godis, tvingade med mig fredde till affären.
Bara det att när vi kom dit, var jag inte längre sugen :P
Hem igen och fick efter många om och men kolla på paradise hotel..
Skulle låna en bok av fredde, fick en kamasutra-bok.
Var ju såklart tvungen att läsa lite,
så det sysselsatte jag mig med, medans pågarna drack whisky..
Nu kom jag på att jagglömde den boken jag egentligen skulle låna, crap!

Ska sova nu, efter nässpray, astmamedicin och ipren, 
blir väckning halv 12 imorgon..

still in this shit

Hur smart är man om man går in och duschar,
tvättar håret och allt som hör till.
När man om en timme ska till gymmet och svetta ner sig igen?

VEM ringer mig på dolt nummer?
Vet ni inte vid detta laget att jag aldrig svarar på okänt?
Störigt att man inte kan ringa upp sen heller,
plus att DU väckte mig..

Från det ena till det andra.
Min förra fotbollstränare sa alltid att man kunde träna när man va förkyld,
om snoret var genomskinligt.
Var det gult eller grönt fick man inte träna..
Nu är mitt lite gult, men jag tänker träna ändå!
Så ser ni nån som trillar av löpbander, that's it!
Jag svimmade av allt gult snor.

måttligt förbannad!

Eftersom "kate" väljer att ta upp världsproblem i sin blogg,
och det tydligen är mer status på det än på mina "spott-inlägg",
ska jag minsann inte vara sämre..
Jag väljer bara ett lite mer lokalt problem..

Var på efterfest hos Ola i fredags, som ni säkert läst.
Jag, Carro och Gaga åkte hem vid halv sex,
då var där fortf. mycket folk kvar.
Fick i lördags reda på att ola deckat precis efter vi hade gått.
Och när han vaknade var tv, laptop och lite andra grejer stulna.
Ska lägga till att det bara var "vänner" på festen..
Nej, det är inte okej att bli så full om man har folk hemma.
Men ändå!
Hur kan man välja att ta med sig dator och tv när man går från nåns hem?
Ska man inte bara vara jävligt glad att nån vill hålla i en efterfest?
Blir riktigt arg när jag hör sånthär!

carolin

Idag har jag varit väldigt produktiv..
Vaknade av att någon? fotade mig med sin nya kamera..
Vandrade ner mot stan, och träffade efter 3 långa månader min underbara carolin!
Satt på maddes och fikade i 2 timmar,
pratade om hennes resa, om "allt" som hänt här hemma och massa annat skit.
Skönt var det och se henne igen, negern!
Planerade också in en vindrickarkväll på fredag, mys!
Snabbt hem och hämtade träningskläder,
flabba lite skit i telefon och drog till gymmet.
Jag och challe dödade oss,
efter 30 min springning och crossing blev det maskiner.
Efter maskinerna blev det mattan och bollarna,
trodde seriöst jag skulle spy rakt ut så slut jag var.
Glömde ta min astmamedicin idag igen, måste lägga en i väskan!
Efter gymmet blev det sallad på donpan och sen hem till kamphs..
Körde därifrån vid 22, tänkte dra hem, ta ett bad och lägga mig tidigt.
Ringde fia för snacka lite skit i bilen..
Fia: HURFAN kan du ringa mitt i paradis..
Emma: FAR ÅT HELVETE, jag har glömt det, jag kommer!!!
Tror jag körde i 100 genom stan (förlåt polisen)
Hann iaf se halva första och hela andra..
Sikket program, vafan ska vi göra när det slutar?! ;)

Nu kom jag hem för en liten stund sen,
blev en snabb dusch istället för ett långt bad,
och en sen natt istället för en tidig kväll.

Imorgon blir det gym, väla, hem till fredde :)


bölar som en gris

tack erika!
finaste på länge!

inte helt 100

måste bara berätta innan det inte är skoj mer :P
satt ute på en inglasad balkong och var heeeelt säker på att fönstret var öppet.
skulle böja mig ut för att spotta.
BANG, fönstret va stängt..
Slog näsan ganska hårt plus att jag spottade på fönstret.
Till råga på allt, när jag kom tillbaka med trasa för att torka bort det,
hade spottjävlet frusit fast.

hahaha, vi garvar ihjäl oss här..
Godnatt!

Hejhopp!

Har egentligen inget kul att skriva..
Va hos johanna igår, hade döskoj :)
Sen blev det hem till Lina "Kate" Nilsson för ouzo-drickande.
Såklart ner till stan, där jag hittade alexander..
"fattigaste helgen på hela året" sågs det inte mycket av.
Folket i landskrona är på tok för glada för att festa så att säga :P
Kan man ska man!


För att vara en bakisdag kan jag nog säga att jag varit väldigt duktig.
Va uppe och hoppade redan halv 11, fulle, tv.
Spelat en runda TP också, andreas vann, alex 2a, jag 3a och challe sist ;)
Nu blir det godishandlande och sen ner och käka pizza :)
(inget mattänk på slitsöndagar!)

you and I

Nothing left for me to say
There's no more wicked games to play
It's time for me to walk away
I am alright

I feel like I'm on a high
A new beginning that is my life
I'm turning to the rythm of the night
I am allright

The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There's no one here to break me or bring me down
And no one here to hurt me or fool around

I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I'm all that I believe in
We are at the end no more stupid lies
I'm better off without you here by my side

So no there is no longer you and I

gårdagen

Måste bara berätta hur extremt jävla jättekul jag hade igår..
och hur otroligt full jag var.
Började kvällen med förfest hemma hos kamphs,
massa gott vin, kul musik och kul folk..
Stack ner på tycho, dansade?! för att sedan inta tages.
Trillade ungefär en miljon gånger, något ont i både rumpa och fötter idag.
Efter stängning blev det efterfest..
Tror vi va typ 15 pers och hade allmänt skitkul till gamla låtar.
Spelade?! gitarr, sjöng och dansade på borden.
Sjöng?! med blommor som mikrofoner (förlåt ola)
Va hemma vid halv sju efter en liten tur runt stan med taxi.
Vaknade för en stund sen upp med carro bredvid mig..

Ikväll blir det 20års-fest hos johanna.. aka. jojo eller whitetrash ;)
Så det är bara att släpa sig upp och på det igen..
Gla för och festa :P

Goddag!

Kortfattar dagen.
Nu blir det dusch, sen blir det hem till alexander och klippa honom.
Hem och göra vid mig, och sen blire rajraj :)
Mamma bångstyrar med att INTE köpa vin till mig,
"för jag festar för ofta och alltid är ute i sista minuten."
Impulsgrejer är roligare, får nog köpa hem ett lager,
ett lager som räcker till mars, då jag får handla själv på systemet :P
Tur jag har fisan som ställer upp med vinhandlandet idag.

Nej, snabba ryck nu, måste hinna handla kött till mamma kamph också ;)

skogstokig ?

Börjar bli ganska tokig på allt som har med bloggdesign att göra,
har legat nu i snart 2 timmar och hållt på.
Jag brukar tycka sånthär är skoj, men nu börjar det bli ganska drygt
Så ursäkta mig om det är en väldig röra här i bloggen för tillfället,
det är bara jag som måste ta en paus :P

Måste se hur länkarna ser ut, slänger in Fias blogg

nejmen hallå!

Inte mycket som har hänt idag.
Skulle på äventyr med gabs, men vaknade på HELT fel sida och var inget annat än sur.
Så jag sa att jag inte ville med..
Tränade ihjäl oss på gymet, jag, carro och challe.
Skitskönt träningspass, det fortsätter vi med tjejer!

Har bara varit hemma ikväll,
verkligen inte likt mig att vara hemma en hel kväll.
Åt middag med mamma och pappa, kollade tv och lite så.

SKAAAAAAA somna i tid idag, blev halv 6 igår med, crap!

skärpning!

158 dagar kvar till roskilde, och såklart ska vi dit, kärt återbesök!
Det enda jag inte gillar är att det inte kommit upp några stora, bra band.
Jag menar, muse kan man se för att det är dom liksom,
men inget annat som lockar alls för tillfället.
Jag hoppas på sjukt fina bandsläpp inom kort roskan!!

Nej, nu får mina nattliga utsvävningar vara över för ikväll.
Ska nämna att Carolin kommer hem på torsdag och är på väg till flygplatsen i Bangkok för tillfället.
Har saknat henne som tusan!
Men vi borde va 3

Funderar på en trip ner till le france inom kort för att hälsa på Rola.
Får spana vidare på det imorgonnatt,
satte min gräns vid 4 inatt och ska sakta men säkert gå ner så att jag så småningom är trött 1-2 iaf.

Puss på neesan,
imorgon ska jag och gabi på eeeventyr

tisdag

äckliga tisdag..

Vaknade 12, och var faktiskt ganska pigg.
Men såklart skulle jag ju bara vila liiiite till, och vaknade halv tre igen..
Kommer aldrig få rätt på dessa nattrutiner, gaah!

Nu blir det gymmet för mig,
sen hem till caroline och mysa lite :)

Först ett litet samtal som jag hoppas går bra, sen ett litet stort köp :D

oooooh!

Fanfanfan som thåström säger!
Nu blev det såhär sen IGEN.
Imorgon ska jag gå upp nåtsånär tidigt så att jag somnar imorgonkväll..
Imorgon ska jag även få två saker,
en sak av mammsen och pappsen, som jag är VÄLDIGT glad för.
Den är ganska stor, grå, och rätt så fin.
Och nej, det är inte en hund ;)
Sen ska jag också ta och få ett jobb, wiii!
Bra dag imorgon, det känner jag på mig

Nu börjar det komma sig :)

Jag ser att ni är tillbaka, välkomna ;)

Fick ett sms idag som gjorde väldigt ont,
ja, så ont att jag fick tårar i ögonen.
Jag ville svara, skrev till och med, men raderade det.
Jag kunde inte, kunde inte beskriva min känsla i ord.

Jag tänker inte skriva mer här på bloggen iheller,
tycker det du och jag har är mer värt än att vi inte kan prata om det.
Jag trodde (kanske hade fel) inte att något sånhär skulle få komma emellan oss.
Jag har hållt mig utanför, har varit ärlig och har aldrig sagt ett ont ord.
Jag har förlåtit och gått vidare.
Men tydligen räcker inte det :/

Mycket fest i helgen?

Fredag och lördag har ni varit kassa mina ALLA läsare ;)
Mycket fest och ingen som varit vid  datorn?
Mitt läsarantal har halverats, men ny vecka, nya tag, eller?


Satt och kollade på bilder från egypten och turkiet nu precis.
Fy fan vad jag behöver värme!
Snart ett år sedan vi var i egypten nu, och ett och ett halvt sen turkiet, sjukt hur fort tiden går.
Men i maj/juni blir det resa med familjen,
sen till sommaren blir det förhoppninsvis nånstans med tjejerna,
och sen till vintern tar vi min långresa istället, eftersom mina planer gick i kras denna vintern :(

Klockan närmar sig fyra och jag är inte trött.
Det börjar bli farligt det här.
Men det är ju inte så konstigt när man har varit uppe till 7-8 två nätter i sträck,
och sedan sovit till 15-16 dagen efter..
Idag åt vi pyttipanna med ägg och ketchup till "frukost", ingen dålli frulle, klockan 16..
Imorgon planerar jag att i alla fall äta en normal frukost,
inte allt för sent på dagen.

Just nu är jag sugen på te, om man skulle göra en kopp och ta fram sin bok?

Bildbevis

Här har ni ÄKTA bevis på att jag faktiskt städade på riktigt!


Mitt sovrum var inte stökigt så det fotade jag inte nån före och efter på,
men här är iaf det andra rummet :)


Fick lite ordning på mina skor, satte dom som inte fick plats i skohyllan där nere
och såhär många tishor fick inte plats iheller så dom slängde jag in till mamma :P

Hejsvejs!

Helgen har varit rolig, inget speciellt, men rolig.
Verkligen inget som inte brukar hända hände.
Mer än att vi efterfestade till 7 på morgonen både fredag och lördag.
Jag förfestade som jag brukar,
gick på dom ställena jag brukar
och sov där jag brukar..

Nu ska jag mysa vidare.
Over and out!

Pics från i fredags

Nunununuuuu!!!

Börjar min städning.
Eftersom jag troligen har världens sämsta väckare..
Han skulle ringa 11, men skickar ett sms 12.
Inga rätt där inte, och klart som fan man inte vaknar av ett sms när man är trött.
Men nu har jag iaf ätit och satt på musik, så INGA undanflykter nu!

SERIÖST!!!

Vem vill med mig och resa??!?!?!?!?!
Jag har fan inte jobbat röven av mig och sparat pengar för att supa bort dom och sedan ligga här och ruttna..
Kom igen folk, hur tråkiga är ni egentligen?

Nattuggla

Hur kommer det sig att det är roligare att göra saker på natten?
Och att man alltid kommer på nya saker att göra, istället för att sova..
Igår blev ännu en uppe till 4 natt,
får bli ändring på det ikväll, om jag lyckas..
Tänkte slänga igång Inglorious basterds, har haft den på datorn ett tag.
Tror till och med att jag började kolla på den nån gång..
Nu har iaf mamma gått ut med att den va bra, så jag får ge den en chans..

Hur lite jag än vill, hur trött jag än är och hur lite jag än vet var jag ska lägga sakerna,
så ska jag ta tag i mitt rum imorgon.
Har forfarande inte packat upp hela väskorna från Norge.
Har liksom bara tatt upp det jag behövt.
Mamma har ockuperat min walkincloset så mina grejer får inte plats.
Så imorgon får jag helt enkelt börja med att slänga ut hennes saker för att få plats med mina..
Fiffig idé va?
Då är det helt plötslig HON som inte vet var hon ska lägga grejerna.
MOHAHAHA! ;)

Här kommer lite bilder från lördagens bravader (stavas det så?) :

 

 

tidig kväll

Kan nog inte minnas när jag var hemma såhär tidigt sist..
Det är i alla fall väldigt skönt,
har till och med tatt mig i kragen och lagt in bilder på facebook..

Idag har jag och Fredrik varit i malmö..
Yrade undor lite, åt lite och kollade bio.
Avatar är faktiskt en av de bästa filmerna jag sett på länge..
Sjukt ballt i 3D också, kändes som dom kastade saker på en :P



Sånna här fina brillor fick man, vilken snygging ;)

fullspäckat schema

Somnade vid 4 inatt, efter långt samtal om pinsamma sexupplevelser med fredde :P
Fick även läst min tidning mellan varven.

Idag tänkte jag städa, och gymma (får se med det, börar nog bli sjuk)
Ikväll blir det såklart paradise, på kungsgatan denna gång.
Imorgon blir det bio, Avatar 3D i malmö med fredde :)
Torsdag harry potter-dag med tjejerna och fixa linas hår.
Fredag ska jag leka frisör igen, fixa kajsa och linas frillor.

Vem sa att man inte kunde ha fullt upp när man är ledig? :D
LOVE IT!

why?

Varför sätter man sig alltid i situationer man inte kan ta sig ur?
Och varför besämmer man sig för saker man vet att man inte kan hålla?

"gå alltid in med inställningen att du klarar allt" - brukar va mitt motto..
Men vissa saker bara vet man om att man inte kan klara av.
Är det då ens lönt att försöka?

Tänker på tok för mycket denna måndagsnatt,
smakar även dippa i flabben, trots 3 omgångar med tandborsten.
Känner att jag måste distrahera tankarna med något så jag slipper dom..
Väljer mellan att gå i deck, läsa min bok eller läsa senaste NU-tidningen..
Med tanke på att jag inte behöver gå upp tidigt imorgon,
och är för lat för att hämta min bok vid badkaret blir det nog det senaste,
tidningen ligger redan här bredvid mig och väntar..
Kan nog va skönt att läsa om andras problem och lycka och slippa sitt eget..

får väl uppdatera lite

Helgen har varit mycket händelserik..
Sammanfattar det hela med stödord, fråga om ni undrar nåt..

Har hunnits med:
tjejmiddag
utgång i hbg
fia med knuff
donkans personalfest hos emmie
donpans personalfest på donpan (med gratis sprit)
utgång i landskrona
två kvällar som slutat i total kaosbrändhet
morrnar med skickade sms man inte minns
bakfylla (något jag annars brukar klara mig utan)
ångest

Ikväll har jag varit hos fia i saxtorp.
Fick för oss att vi ville ha grönsaker med dippa så vi satte oss i bilen..
Ut till canter syd kom vi efter en nära döden upplevelse..
Jag körde, visste inte riktigt var stoppet va (kan inte skogsvägarna så bra)
där va halt, jag kom snabbt, bromsade allt vad jag kunde men det hände ingenting,
och ja jäääävlar vad vi kasade.
Jag skulle svänga vänster, men fortsatte rakt fram en bra bit..
Tur det inte kom nån bil, och tur där va en väg rakt fram.
Vi fick iaf tag på morötter, gurka, dippa och melon till slut.
Och med livet i behåll hann vi precis hem till paradise.
Man blir fan helt besatt av det programmet.

<3

Jag har kommit på att jag nog hade den bästa pojkvännen man kan ha..
Vi hade exakt samma intresse, typ.
Ville jag åka nånstans och han var ledig, följde han såklart med.
Han tyckte om mina vänner och jag tyckte om hans, våra vänner tyckte om oss.
Han tog mig till och med till massa olika zoo,
fastän han hatar djur och visste att jag skulle tjata hela dagen om hur mycket jag ville ha ett.
Han gjorde det för att han visste att jag älskar det.
Vi hittade alltid på något, visst fanns de myskvällar i vårt liv också,
men ofta var det bowling, bio, restaurang, shopping, utflykter osv.
Jag älskar honom fortfarande, med hela mitt hjärta, och som vänner är vi perfekt!

Ingen dålig utekväll!

På dagen igår var jag med darling på äventyr, han är bäst :)
Kvällen började med middag och mys hemma hos fia, 11 tjejer va vi..
Drack lite vin och hade trevligt..
Sen blev det efter många om och men bestämt att vi skulle till helsingborg..
Och när jag sa att jag skulle med va min enda kommentar:
"då vill jag festa hela natten och komma hem 6 på morgonen"
Åkte in en snabbis på tycho och tog en drink,
sen svartis till hbg..
Dansade heeela natten lång kan jag väl saga..
Efter en kebab, ännu en svartis
(som vi förövrigt lurade duktigt) 200kr från hbg, plus runt hela la och leta bankomater
och sen även ut till kvantum och lämna ellan, landade jag och lina på stormis..
Klockan va då lite efter 6, så jag fick min vilja igenom..
Vi spelade fia med knuff, JAG VANN, haha!
Sen deckade vi totalt ner oss i linas sköna säng.

Idag vaknade vi vid ett, mådde skumt båda två.
Kom efter lite vatten och lite prat fram till att vi nog fortfarande va fulla..
Jennie hämtade oss halv 3 och vi åt donkan och hämtade grejer i saxtorp..
Jag blev avlämnad hemma, tog pappas bil och körde ut till svalöv för att hämta challe.
Och nu ligger jag här och är i desperat behopv av en dusch..

Ikväll blir det mys hemma hos sabina först,
sen ner på don pedro och dricka gratis i baren,
sen kanske hem till emmie om dom e kvar,
och sen utgång i kära landskrona..



Började med god kycklingsallad hos fia



Sen hamnade vi på tycho



Och sista etappen blev tempel



Jag försöker lägga in bilderna på facebook men den vill inte som jag vill,
men det kommer tjejer :)

klockan är fan 4 :O

Idag: gym (svettigt) pulka (aj), chili con carne (mm)


Nu ger jag vika för sömnen, jag ger helt enkelt upp.
Pratade med MIN pluttelutt i 2 timmar nyss, skönt att få prata av sig!!
Imorgon blir det kinamat, väla, och lite andra äventyr med honom.
På kvällen blir det girls night med middag, jacuzzibad och let's dance ute i skogen..

İyi geceler :)

frukost

Idag blev det bulle med korv som vanligt, inte bästa frukosten men det går ner..
Ska strax byta om och dra till gymmet,
orkar verkligen inte egentligen, ont i huvudet och i rumpan..
Somnade sent igår också, blev mycket tankar och prat.

Varför kan inte allt bara vara lätt?

is it true?

Seriöst nu!!
Jag vet inte hur länge jag klarar av detta.
Rena självmordsförsöket att ens försöka ju.
Det finns för mycket minnen, för mycket tankar.
Jag vet för mycket för att kunna bortse från det.

Säger som Usher:
It's like moving mountains

Eller som Oasis:
Let there be love

Och sedan som Green day:
Do you know what's worth fighting for,
when it's not worth dying for?

Och avslutar det hela med lite Salem al Fakir:
it's true, life will smile for you

pulkaåkning

Blåmärken är en ganska vanlig syn på min kropp.
Klumpig som man är brukar jag oftast dra på mig minst ett under helgen iaf..
Men nu har jag till och med överträffat mig själv..
Har ett på rumpan, som sträcker sig upp på ryggen..
Såklart var jag tvungen att ramla av pulkan och slå mig..
Men det här med pulka är ju såååå skoj :D


det var vi och alla småbarn, haha

Ikväll blev det bio, såg Luftskeppet som sprängdes..
Förrutom att jag kände mig som en 90åring och inte kunde sitta still för jag hade ont i rumpan,
så var det en väldigt bra film..

Nu blir det lite musica, ett och annat telefosamtal och sen sova..
Gym imorgon, jadå :)



there's a feeling i get

Ligger och lyssnar på led zeppelin och försöker sova.
Känner mig tuff, riktigt ball.
Men det är jag inte, jag är en tönt..
En tönt som lyssnar på hårdrock..
För övrigt en sjukt sunkig tönt..
Jag vill också va rockstjärna och kunna göra vafan jag vill med vemfan jag vill..
Men jag tror inte jag är byggd för det, jag är för känslig..
Töntig helt enkelt..


It's been a long time since I rock-and-rolled
It's been a long time since I did the Stroll
Ooh, let me get it back, let me get it back, let me get it back
mm-baby, where I come from
It's been a long time, been a long time
Be
en along lonely, lonely, lonely, lonely, lonely time


Flummigt inlägg, men det bjuder jag på..
 

beach 2010?

Idag startade jag och fia dagen med en knäckebrödsfrukost,
sen gick vi en runda i skogen med vovvarna, kul det här med snö!
Kom hem, pratade i telefon med en sötnos i 2 timmar,
sjukt hur mycket vi kan flabba egentligen, och aldrig ha tråkigt..

Imorgon blir det gymmet och sen ut till Glumslövs backar och åka pulka :D
På kvällen får vi se vad som händer,
börjar bli lite småtrött på det här med att inte ha nåt speciellt att göra på dagarna.
Att inte ha någon rutin och att bara hänga vid datorn..
Det är inte riktigt min grej, jag trodde det skulle vara skönt med långledigt..
Aldrig kan man vara nöjd :/

Nu blir det iaf gym så ofta jag kan, helst varje dag..
Mest för att försöka hålla rastlösheten i styr, men även för att bli fit såklart ;)


Some new shit in my speakers:





<3

Fick precis de finaste orden jag fått på länge.
Min älskade Jannie!

hei kjære emma. jeg ville bare si jeg elsker deg <3
savner deg sterkt! håper du kommer tilbake snart vennen min<3
storr kyss fra jannie å thea å ståle :*



bara allt som går att säga

Tänkte bara komma med lite snabb gammal info så att jag kan börja skriva ny..
Dagen efter nyår blev det massa film, sen dagen efter det, kallesfrulle.
Iväg med kamph till Mediamarkt och köpte kamera till mig.
En vattentät :D (passar klantiga lilla mig)
Efter media åkte vi hem till fredde på kafferep :)
Fredde och kamph tog varsen wisky och jag sprang mest rundor och fotade.
Men en kopp kaffe och några kakor slank också ner..



Lördag var det ju så telefonen gick varm, och fest blev det, hos tompa..
Blev sådär lagom full, ut på tycho, olivers, statoil, såg Public enemies tills vi somnade, sen plankan.
Söndag, vaknade upp till en enormt god frukost.. (åt till och med 2 bullar)
Dagens filmer blev Pirates of the carribean 1 & 2, Da vinci koden och Wallander.
Donkan, videomixgodis, stenhård "cementdippa" och chips fanns på bordet..
Alltså en riktig SLITsöndag.

jisses, eller hur va det?

Jag glömde säga en sak..
Jag är VÄLDIGT trött på att ha folk som inte talar sanning i mitt liv..
Tänk för tusan, man får ofta reda på sanningen till slut.



denna gamla godingen blir min godnattsång ikväll!
väldigt kloka ord

oväntat

Har inte varit vid datorn på 3 dagar typ..
Det sista jag sa innan jag åkte hem ikväll va:
nu ska jag ta igen alla mina förlorade timmar på facebook..
Men jag har haft trevligt utan datorer och trams! :)

Nyår var jättetrevligt, god mat och trevligt sällskap hemma hos krille..
Avlutade kvällen med efterfest hos cim, sen en till efterfest hos ålen.

 





skriver mer om helgen imorgon, nu är jag trött!

RSS 2.0