förvirrat

Tänkte sova en liten stund innan jobb,
men fastnade i allt tänkane.
Söp ner mig fullständigt igår,
och vill inte ens tänka på hur min lever mår idag.
Men jag tycker det var med befogenhet.
Man kan dränka soger i alkohol, punkt!



Och Frida har ingen blogg,
citaten är från hennes facebook.

en ängel

har lämnat oss.
Jag ligger här i min säng och tårarna bara rinner.
Ni vet, inte sånt där hysteriskt gråt,
utan tårarna bara trillar.
Du var en fin människa Johan Boman!
Jag kommer aldrig glömma våra stunder i Norge,
och jag kommer aldrig glömma att
du fortfarande är skyldig mig att göra palt.
I månader bodde vi under samma tak,
vi festade, kollade film, kliade på ryggen och spelade kort.
Och det finaste av allt, du och Frida blev ett par.

Jag förstår inte hur det kan få gå till såhär,
både Frida och du är världens finaste.
Och visst är det så att alla engång ska dö
- men för fan inte nu.
Inte 25 år gammal!
Inte av en  lyftkran!
Inte nu!

Frida älskling, du är den starkaste jag känner.
Men jag vill bara säga att det är okej att vara svag,
det är okej att gråta.
Kan inte ens föreställa mig din sorg.
1.5 år har det varit du och han.
Vi ses snart!










"♥ 14 september kl. 15.47 var då världen stod stilla! Min sambo, min själsfränd och framförallt min framtid lämnade mig. Jag älskar dig. Saknaden efter dig är större än universum. Du vet att du var älskad och en de mest underbara varelse som vandrade på denna planet. Det var 12 dagar efter din 25 års dag och 9 dagar före vi skulle firat 1,5 år tillsammns och 3 veckor tills vi skulle åka till stockholm och bo på hotell se hockey och julhandla. Men nu blir det inte vi, utan bara jag.. ♥"

"För mig finns du alltid kvar kommer aldrig glömma dig eller oss, våra ideér tankar eller minnen.. Varför varför varför hände detta dig ♥ mig ? Varför världens orättvisa kan vara så elak? Hur kan ett liv förändras på en timma? Jag gråter floder vid din sängkant, sover i din tröja och vaktar dina värdesaker tills vi ses igen.. Och väntar på dig, vi saknar dig vi älskar dig Johan!"

"Kom tillbaka och gör gårdagen ogjord, åk inte till jobbet och kom inte hem igen.. Men en sak är säker och det är att 1 ton last kommer aldrig att skilja oss åt, kärleken kommer vara lika stark som förut och det jag behöver nu för att klara gå vidare är styrka ifrån dig... Vila i frid min älskade ängel och vaka över mig tills vi ses igen ♥ Vi älskar dig alla ♥"

kom igen!

Jag vet att jag har svikit er,
jag vet att jag har varit dålig på att skriva.
Men kom igen, nu får ni vara med mig?!
Jag kämpar för er nu!

Mina (2) tattoos blev riktigt bra,
men jag håller på bilderna tills imorgon :)

 

WOW!

if tomorrow never comes

Gårdagen började med shopping
i Malmö med bästa.
Ni får säga vad ni vill!
Jag och Daniel hade iaf sjukt trevligt,
handlade en del, åt och fikade :)




Runaway

Såg filmen för säkert 20e gången inatt.
Och måste än en gång ge cred till Kanye West,
vilken artist!
Jag menar, bara att han
matchar vit skjorta till sandfärgad kavaj,
shit!




Nu ska jag ner till Ea och lämna in en skiss.
Nu tatuering på onsdag gott folk.
Blir typ en överraskning för mig med :P

Hur bra stil får man ha?!



Smygkär

kaboom



Kan inte sammanfatta helgen bättre!

Har inte tagit en enda bild,
har jobbat som fan,
har tappat bort mig själv mer än en gång,
har varit full,
har varit karatefull (fulkväll)
har varit med goda vänner,
och tillsist - bestämt mig för att aldrig mer dricka!
(så låter det varje söndag)

03.00

Tänkte faktiskt skriva lite såhär mitt i natten.
Varför är jag vaken nu då?
Jo, såhär är det!
Jag vaknade idag och mådde piss,
fick ett fint meddelande av min ännu finare vän Emmie
om att jag skulle pallra mïg ner till Inferno.
Tänkte starkt på det, men hade en sån där dag ni vet.
När allt bara är fel.
Skulle till Väla med Martin och Danne,
men ville inte det heller.
Som tur va, fick jag mig en avhyvling av Martin (JW)
så vi stack ändå.
Och tack för det boys, ni gjorde min dag!

Nu ikväll har vi suttit på Inferno och druckit vin,
bara lite mys sådär.
Och dagen blev rätt så bra åndå.
Tänk vad det kan ändras fort va.

!

RSS 2.0