Spotta aldrig i motvind...

I alla fall inte om du inte vill ha ditt eget spott i ansiktet.
 
Haft en underbar vecka så långt.
I måndags var jag ledig, så jag och Diana var först på stranden sen fick vi ett flip och gick och hyrde en bil.
Åkte till Larnaca och shoppade, fikade på Starbucks och avslutade kvällen med en grym middag på T.G.I fridays.
I tisdags jobbade jag och igår var jag ledig igen.
Började dagen med sol och bad med Jennie, sen blev jag "medtvingad" på årets sista partybåt..
Dock blåste det för mycket så vi fick inte lämna hamnen. Blev poolparty istället, sen bbq och sen utgång.
Roligaste och fullaste dagen på länge. Dagsfyllor är underskattat.
 
Inget djup idag, är på tok för trött för att tänka.
Går och gör en macka istället <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0