Live från Cypern <3

I'm back, igen! Haha!
Både i bloggen, och på mitt älskade Cypern.

Bor i en tillfällig lägenhet tills jag får min tillbaka, en mysig liten 1a kunde man tycka vid första anblicken....
Men, vattnet funkade inte.
Sprang ner till hotellet (där jag jobbar) och hämtade Marcos så det löste sig.
Första reaktionen där nere var:
"Emma, you've been here one day and you're already causing trouble"
Haha, vänta ni bara!
4 timmar senare stängde jag dörren utan nyckel och det var bara att springa tillbaka igen och snällt be om en extranyckel... "You"re here again?"
Och nu ikväll vet ni, kom vi på att varken varmvattnet eller gasen fungerar.
Ska bli kul att höra kommentarerna imorgon när jag kommer, igen, och ber dom fixa det!
Lite komiskt är det ändå!
Som tur är bor jag granne med Sofia, så har både duschat och lagat mat där inne nu ikväll!
MEN jag vill flytta "hem" nu, vill ha tillbaka vår lägenhet!
1a april är det sagt,
men man vet aldrig med dessa cyprioter!!!

Tänkte nanna!
Hör av mig om det händer nå skoj :)
Xo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0