Motivation - 100%

Hallihallå :)

Motivationen är på topp igen efter bakis-skräpet jag tryckte i mig i helgen.
2ggr gym idag och bara bra mat!!

- Promenad 50 min + mage & lite rygg
-Yoghurt med banan och jordgubbar
- Oxkött med sallad och tzatziki
- Jogging 15 min, intervaller 25 min
- Köttfärs med yoghurt och sallad

Vet att jag äter för lite, men det är så mycket jag kan trycka i mig utan att kräka...
Har varit riktigt dålig på mat alltid, så detta är framsteg ändå!
Ville inte äta efter kvällspasset men Sofia tvingade mig!
Höll på att spy, så imorgon går jag och köper pulver!!!! Basta

Börjat titta på bb från 2006, när Jessica är med.. Rätt underhållande, haha!
Så nu ska jag återgå till det :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0